Історія Автодрому з перших вуст

Засновник Автодром Олег Романюк

 

Олег Анатолійович, розкажіть як виникла ідея створення Автодрому?

Перший Автодром – це було бажання створити перший свій власний бізнес, так як по життю я підприємець, пов'язаний з автомобілями –моя освіта за спеціальністю «автомобільне хазяйство», потім займався автомобілями з-за кордону та і завжди робота була пов’язана з автомобілями. Тому бізнес, пов'язаний з автомобілями був логічним, тим паче, що це мені приносило задоволення і в цьому я доволі непогано розбирався.


Чому саме «Автодром»?
Було багато ідей – ми хотіли щось пов’язане з автомобілями, співзвучне із моїм прізвищем, щось пов’язане з автоспортом, так і народилася назва АвтодРом. Першим автомобілем на нашому логотипі був Volkswagen Beetle, наш жучок, як символ нашої дружелюбності, відкритості і клієнтоорієнтованості.


Як відкривався перший Автодром в Калинівці?
При відкритті першого Автодрому було велике бажання і мало досвіду в побудові бізнесу та розумінні процесів автосервісу. На момент відкриття у мене був досвід роботи менеджером в автосалоні, але досвіду побудови власного бізнесу було мало. Природне відчуття клієнта, стратегія клієнторієнтовантованості, постійний розвиток і навчання допомогли «вижити і закріпитися» на ринку .

 

Період з відкриття Автодрому 2003 р. і до 2011 р. я працював на посадах директора, ген.директора провідних автомобільних компаній України. Це був час здобуття досвіду та знань, практичної роботи, спілкування з «акулами» українського автобізнесу, вивчення досвіду роботи світових автомобільних брендів, роботою в час кризи ...
 

У 2011 році я прийняв для себе рішення, що буду розвивати свій власний бізнес.
Якщо порівняти мої знання, які були у 2003 р. при побудові першого власного бізнесу то 2011 р. в мене вже був серйозний багаж знань в автосервісі, я набирав людей і формував великі колективи, мав значний досвід роботи в складних конкурентних умовах. Тому у 2011 р. в мене була чітко структурована стратегія як потрібно розвивати бізнес. На момент запуску все було зроблено більш інтуїтивно, не було ні стратегії ні тактики нічого.

 

Це був переломний момент в моєму житті й початок розвитку Автодрому.
Дуже багато знайомих скептично відносилися до мого рішення роботи у власному бізнесі в Калинівці, порівнюючи мій досвід і можливості при роботі в великих корпораціях. В очах багатьох — це був великий крок назад, втрата статусу і тд. Але для мене це нічого не означало і я дуже спокійно до цього ставився. Я просто вирішив, що хочу займатись власною справою, розумів, що одразу «зірки не впадуть», що будуть певні складнощі, тому закатав рукава і почав «впахувати».

 

Маючи значний досвід роботи у побудові компаній, я провів серйозну аналітику усіх процесів, зрозумів що є, чого немає, виробив чітку стратегію і почав по ній працювати: змінив частину колективу, запустив правильні бізнес-процеси, впровадив нове програмне забезпечення, розробив нову мотивацію для персоналу – бізнес почав працювати як бізнес. Протягом року наші показники виросли в рази.


Як розпочалась співпраця з Bosch?
Ми вирішили закупити нове діагностичне обладнання, і до нас приїхав представник Bosch Харченко Женя. Він подивився як налагоджені процеси, які в нас показники, загальний стан сервісу і запропонував нам партнерство з Bosch. Звичайно, ми не довго вагались, оскільки розуміли важливість підтримки незалежного і сильного партнера, іміджу, сильного бренду.

У 2013 році ми підписали договір про співпрацю і стали Бош Сервісом.
 

Як проходило відкриття другого і третього Автодром?
У 2011 році я вирішив, що не обмежусь лише одним автосервісом в Калинівці – потрібно було налагодити ефективну бізнес-модель і її масштабувати. Тому відкриття Вінниці було справою часу.
У цьому мені допоміг мій товариш Михайло Бровко, ставши моїм партнером і  «прискорювачем» будівництва нового Автодрому у Вінниці.
З моменту як ми з Михайлом «ударили по руках» до відкриття пройшло біля 2-х років.

 

Складнощів, як таких, при відкритті Вінниці не було. Запускались швидко. Досвіду було багато, були напрацьовані процеси, була потужна підтримка Калинівки. Ми розуміли, що концепція по Вінниці буде відрізнятись від Калинівки, тому на моменті планування ми вже прописували стратегію виходу на ринок. Вінницю ми почали правильно - з бізнес-процесів, з аналітики, ми чітко знали на кого будемо орієнтуватись.
Ми зробили максимально ефективний автосервіс з точки зору технологічності, побудови робочих процесів, функціональності та зручності як для працівників так і для клієнтів.

 

Тернопіль ми відкривали маючи ще більший досвід, більші фінансові можливості, якіснішу аналітику та гарно сформовану команду професіоналів. Тому третій Автодром запустився абсолютно без ніяких проблем.
 

Які плани на майбутнє?
Амбітні. Ми хочемо створити всеукраїнську мережу інтелектуальних автосервісів, що будуть задавати безкомпромісні стандарти якості обслуговування. Тому незабаром очікуйте відкриття четвертого Автодром.